Pages

Wednesday, January 16, 2013

Ikhlaskan hatiku Ya Allah..



Ya Allah, jadikanlah aku orang yang ikhlas dalam membuat sesuatu perkara..Membuat kebaikan tanpa berharap apa-apa balasan kecuali redhaMu.. Jadikanlah jua aku hambaMu yg sabar. Sabar dalam menerima apa sahaja pemberianMu. Jika ia pemberian yg baik, aku mensyukurinya.. Jika ia memberi rasa sakit dan pedih padaku, Kau damaikanlah aku dgn segala ketentuanMu.. Amin ya rabb.

Duhai hati..moga cinta pada Allah memenuhi ruang hati ..tidak berbelah bagi..hanya untuknya..

Ya Allah..jika ini ujian yang kau berikan..aku redha dan ikhlas..kuatkan la iman ku..


Ikhlaskanlah hati walau dalam apa jua keadaan ..
Kerana tanpa hati yang ikhlas ..
Amalan kita hanya menjadi debu-debu yang berterbangan
Dan tidak mampu membela kita di hari kemudian ..




Beramallah dan Ikhlaslah ..
Semoga Allah sahaja membalasnya...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...