Pages

Wednesday, October 10, 2012

Anugerah Allah

✿.。.:* ASSALAMUALAIKUM*.:。.✿
selamat petang!!..time tido yg sangat best..hehe

Selamat bekerja pada sesiapa yang sedang bekerja..saya masih lagi tak bekerja..syok duk umah..hehe..tapi booosaaaan gak kadang2..tapi aku saya kira beruntung gak la umah mak mertua dekat je.jalan kaki pun boleh..kalau bosan pegi besembang dengan mak ..mak pun jadi babysitter je kat umah.jaga 3 orang anak cikgu..pastu makan tengahari terus je kat sana..hehe..terukkan..^__^

Saya dah tau dah time budak2 tu bangun tido pukul berapa..pukul 10.30 je saya pegi la umah mak.diorg baru bangun tido pastu dah kenyang minum susu..ha..time ni la syok melayan diorang. masing2 dah kenyang mood pun baik..

yang ni 2 beradik..syafi n amni..ore klate ni...kecek klate sokmo..haha..suami saya suka sangat melayan syafi becakap....yang si amni pun boleh tahan dah mulutnye..baru dapat kaki..asyik nak bejalan je..nak bagi makan pun bekejar 1 umah..





 ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


ha...yang si kecik ni..namanye Muhammad Nuh Wajdi..anak cikgu gak..sama sekolah dengan saya..dia ni kalau tido lama sikit sebab tido buai..kuat minum susu ni..kalau dah kenyang bkn main aktifnye..dah pandai borak..bile gelak terngaga2 mulut die..cumel!...geram!...





nanti kalau dah posting tak dapat la nak main dengan diorang..╯︵╰


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...