Pages

Wednesday, September 26, 2012

Catatan KelahiranKu ✿ ♥‿♥



Genap usiaku 27 tahun..cepat betul masa berlalu. rasanye baru lepas dapat ucapan hari lahir yg ke 26..hehe..
Syukur yang tak terhingga pada Mu Ya Allah..dikurniakan segala rezeki dan nikmat. mak abah dan mertua yang masih sihat, suami selalu disisi, keluarga yg bahagia, badan yg sihat, pekerjaan yang baik,(blom posting ◕‿◕)..rumah yg selesa..alhamdulillah..

Satu lagi rezeki dan nikmat yang belumku dapat....NIKMAT MENJADI IBU...dulu aku pernah cakap."umur 27 mesti ada anak"..ermm..sesungguhnya kita hanya boleh merancang tapi hanya Allah yang boleh menentukan..aku redha dan masih terus berdoa..moga nikmat itu aku miliki bersama suamiku..



BISMILLAHIRAHMANIRAHIM..




Terima kasih Ya Allah untuk usia yang telah Engkau berikan. 
Terima kasih juga untuk setiap rezki yang Engkau kurniakan.
Terima kasih untuk setiap cubaan yang Engkau turunkan.
Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan.
Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku...
dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu.




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. 
Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar Doa.














Ya Allah..
Kuatkan hati dan semangatku,
Tabahkan aku menghadapi segala cubaan-Mu,
Jadikanlah aku isteri yang disenangi suami,
Bukakanlah hatiku untuk menghayati agama-Mu,
Bimbinglah aku menjadi isteri solehah..



Ya Allah..
Tambahkanlah amalanku disaat bertambah usiaku,
Jadikan cahaya mu yang bersinar  jalanku,
Rehatku adalah rantaian zikir,
Rantai yang ku kalungkan pada leherku,
Sebagai tanda cintaku pada Mu
Ya Allah..
Engkau tidak mensia-siakan usahaku,
Mencari haruman syurga ciptaanMu,
Tempat rehat dan nikmat abadi.

AMIN....  

my besday kek ... En suamiku yg beli kan..time ksh abg...



(TERIMA KASIH PADA SUAMI SEBAB JADI ORANG PERTAMA YANG WISH..SAYANG ABANG DUNIA AKHIRAT
PADA KAWAN-KAWAN YANG WISH..TQ BANYAK2..MOGA KALIAN DIBERKATI ALLAH SELALU..)


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...