Pages

Wednesday, May 1, 2013

undi oh undi

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Alhamdulillah ..setinggi-tinggi kesyukuran kupanjatkan kepada Allah SWT diatas segala nikmat yang tak pernah putus kau berikan pada hambamu ini. Masih diberi nikmat Islam, iman dan ihsan..selawat dan salam buat junjungan Besar Nabi Muhammah SAW..

lama benar tak menjenguk ke sini...fikirkan anak2 didik...menguruskan mahligai bahgia aku..sampai terlupa plak yang aku ada blog..hehe....hari ni cuti..cuti hari p
ekerja..SELAMAT HARI PEKERJA KEPADA PEKERJA2 YANG GIGIH MENUNAIKAN AMANAH MEREKA..SEMOGA KERJA YANG KAMU LAKUKAN DIREDHAI ALLAH..

OK...lagi 4 hari lagi kita nak memilih pemimpin aka mengundi...so siapa pilihan korang..hehe..opsss....UNDI ADALAH RAHSIA..hehe..bahang makin terasa..semua tempat pun sama..termasukla kampung ku sendiri..nak tunjuk gambar kemeriahan kat kampung tapi lupa plak nak snap semalam..takpe la..semua sama je..bendare..poster semua terpacak, tergantung tepi jalan, tengah jalan pun ada..ada yang dah menyembah bumi..n ada lagi yang masih gagah berdiri

Kali ni aku mengundi buat kali ke 2..suami ku pun untuk kali ke 2 juga..tapi berlainan tempat n calon

Suasana dikampung ni...agak tenang tapi jangan disangka takda buaya..hahaha...gurau je..saya suka dengan muda mudi kampung ni..walaupun ada perbezaan pendapat tapi tetap ok..boleh briadah sama2..kulliah bulanan semua hadir ke masjid ..tapi ada juga la yang tak jumpa jalan ke masjid tu..takpa semoga Allah beri hidayah pada hamba2 itu..

                                                            ✿.。.:* *.:。.✿✿.。.:* *.:。.✿

hari ni...CUBA KORANG TENGAK..dunia dibanjiri satu perubahan, kalau dulu rakyat hanya mengikut aje apa yang dikata, tapi hari ni, rakyat sendiri berani meminta dikotakan janji. masih ada segelintir hamba Allah yang masih takut dengan bayang sendiri, ingin memancing undi FITNAH DISEBARKAN, ingin menang sanggup rasuah rakyat, nak jadikan negara Islam tapi bab agama belum mendalami lagi..masih terkontang kanting la orang cakap. masih terus menipu. EH serius la plak..hehe..tapi memang sesetangah perkara kena serius pun..:-)

saya dan suami doakan orang yang menyebarkan fitnah itu mendapat hidayah Allah..

5 Mei 2013, hari yang dinanti-nantikan, pastikan anda melaksanakan tanggungjawab anda sebagai seorang pengundi...SELAMAT MENGUNDI..nanti balik drive hati2..nasihat tuk diriku juga..hehe..



ha...dah dapat...yang atas or yang bawah..huhu..UNDI ADALAH RAHSIA


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...